onsdag 11. november 2015

Goodreads-fun: Ønskelisten til jul






Her er ønskelisten min for julen 2015, så langt, foruten Veslemøy av Valentina som ikke er lagt inn i bokbasen på Goodreads ennå. Det mest urealistiske ønsket fra listen er nok The Crown av Kiera Cass, den femte boken i Selection-serien fordi den ikke kommer ut før mars neste år, men "wishlist"-hyllen min på goodreads inneholder jo det jeg ønsker meg hele tiden, og ikke bare til jul.


Hva ønsker du deg?
    

Annelin's wishlist

Harry Potter Colouring Book
The Crown
Tretti tusen varulver
Råta
Evna
Harry Potter and the Philosophers Stone: Illustrated Edition
The Marvels
Wraithsong
Tegnehanne
Hulder
Saga Deluxe Edition, Volume 1
The Treatment


Annelin Kristiane's favorite books »

2 kommentarer:

  1. Ønskelsiter er gøy! Av disse må jeg virkelig få Tegnehanne inn på min egen liste, et par av de har jeg alt og Hulder står i bokhylla. Saga er så bra, gled deg!

    Jeg har en egen fane for ønskeliste på bloggen, hvis du er nysgjerrig så kan du ta en titt her.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker Saga! Har lest de fire første heftene fra før av og da jeg så den fine boken på Outland så ble den et must med en gang :o)

    SvarSlett